HOTEL SEADEN VALENTINE 5* ~ SIDE

avion

Side, Turska letovanje

Leto u Antaliji ponude

Side smeštaj, aranžmani

7 ILI 10 noći, ALL Inclusivea
Avio prevoz i transfer

ZA ONLINE REZERVACIJE KLIK OVDE

Hotel Seaden Valentine

Lokacija: Hotel je otvoren u maju 2017. godine. Sastoji se iz glavne i anex zgrade. Anex zgrada je bliža plaži i nema nikakve razlike između soba u jednoj i drugoj zgradi. Nalazi u Kumkoy regiji, udaljen je oko 3 km od Sidea i oko 64 km od aerodroma u Antaliji. Plaža je privatna peščana i udaljena je oko 200 m od hotela. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu se ne naplaćuju.

Sadržaj: Recepcija, glavni restoran, četiri bara, bar na plaži, diskoteka (3 puta nedeljno), poslastičarnica, tri A'la Carte restorana (azijski, turski i italijanski) Wi-Fi (bez doplate u javnim delovima hotela), internet kutak, 3 bazena na otvorenom i jedna zatvoreni bazeni za odrasle, fitnes centar, wellness centar (sauna, tursko kupatilo, parno kupatilo), odbojka na plaži, stoni tenis, pikado, bingo, dnevne i večernje animacije.

Sobe: Kupatilo, fen, klima, telefon, ketler, mini-bar (dopunjuje se svakodnevno), sef (uz doplatu), SAT TV, balkon ili terasa.

Usluga: All Inclusive - "sve uključeno", piće dobrodošlice, doručak, kasni doručak, ručak, Snack bar (bar na plaži), užine, večera i ponoćna užina - samoposluživanje, izbor vise jela (švedski sto), lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, sladoled u određenim terminima, A'la carte restorani (jednom tokom boravka uz rezervaciju unapred).

Usluge i aktivnosti uz doplatu: Sve vrste masaža i tretmana, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, flaširana vina, usluga lekara, usluga pranja veša, telefon, fax, internet kutak, shoping centar, rent a car, sportovi na vodi, bilijar, sobnu uslugu, drugo korišćenje A'la carte restorana, sva pića u Wellness centru.

Mapomena: Mirna, elegantna atmosfera. Hotel prima samo odrasle osobe.

Link hotela: http://seadenhotels.com/VALENTINE-RESORT/home.aspx

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan: Beograd - Antalija: Sastanak putnika na aerodromu Beograd dva sata pre poletanja kod šaltera Agencije. Prevoz čarter letom (let traje cca dva sata ).
Dolazak u Antaliju. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel. Hotelske usluge prema programu. Noćenje.
2.-10. dan: Individualne aktivnosti. Mogućnost fakultativnih izleta i razgledanja.
11. dan: Antalija - Beograd: Napuštanje soba do 10 h. Transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda (AIR SERBIA).


ARANŽMAN UKLJUČUJE:
Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd - Antalija - Beograd,
Smeštaj u izabranom hotelu na bazi usluge i tipa sobe naznačene u tabeli,
Transfer aerodrom - hotel - aerodrom,
Usluge predstavnika, troškove organizacije putovanja.


ARANŽMAN NE UKLJUČUJE:

  • Aerodromske takse u visini od 37.7 EUR (21.72 EUR aerodromska taksa Beograd, 15 EUR aerodromska taksa Antalija, 0.98 EUR DCV taksa.), plaćaju se u agenciji uz aranžman u dinarskoj protivvrednosti; DCV je taksa direktorata za razvoj saobraćaja, YQ taksa (YQ je taksa za poskupljenje goriva, a njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće objavljivana 2 puta mesečno;
  • Dinarski deo aranžmana (plaćaju je odrasli i deca) u iznosu od 2.999,00 rsd
  • Deca do 2 god besplatno
  • Sve navedene takse su podložne promeni i eventualna poskupljenja naplativa su sve do početka putovanja.
  • Troškovi fakultativnih izleta, putno zdravstveno osiguranje, individualni troškovi, sve što nije naznaceno pod “ARANŽMAN UKLJUČUJE”

OPŠTE INFORMACIJE
Napomena: Cene su izražene u Eur-ima ili Din-arima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u Eur-ima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
USLOVI PLAĆANJA
1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska. Uplate aranžmana po cenama ranog bukinga: podležu posebnom načinu plaćanja koji je određen za svaki hotel posebno. Ne pridržavanje uslova plaćanja ili kašnjenje prilikom uplate podrazumeva gubljenje prava na korišćenje popusta za rani buking. Uplate za aranžmane po cenama ranog bukinga ne mogu biti sa odloženim plaćanjem.

2. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA - Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana na više mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10, 20 i 30-og u mesecu. Poslednji datum dospeća čekova je 30.10.2019.
3. PLAĆANJE NA RATE - Bez kamate, kreditnim karticama Intesa banke i Komercijalne banke do 6 rata. 

OSIGURANJE: Organizator preporucuje da svi putnici pribave polisu putnog zdravstvenog osiguranja za ceo period putovanja.



POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa
uplaćenog avansa.


VIZE: Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje prolaze.
PREVOZ AVIONOM: Kompanija Air Srbija je glavni prevoznik putnika Agencije i Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po kojem će
čarter letovi kompanije Air Srbija biti realizovani. Vreme leta na čarter letovima, objavljuje se najčešće dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne
postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja. Prema međunarodnim
standardima, u slučejevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.


ZA ARANŽMANE KOJI SU RAĐENI NA BAZI ČARTER LETA MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 100 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.


PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimim 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga, organizator putovanja ne snosi rizik da
avio kompanija naplati dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti,
gelovi, sprejevi i pene.
IZGUBLJENI I ZAKASNELI PRTLJAG: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije
(na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na određenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik agencije , koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.


CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
• dete do 2 god. Besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
• dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta. Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.


NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč paketom. Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na
prostor u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
PUTNA DOKUMENTA: Avionske karte, vaučere, i ostala dokumenta aerodromski predstavnik agencije predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena
poletanja, na šalteru agencije  na aerodromu Beograd. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte
vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA - kao da su odustali na dan polaska.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
PREDSTAVNIK AGENCIJE: je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija
mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,...) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.


FAKULTATIVNI IZLETI - su izleti koje organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora
putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe
ugovorne strane.


UZ OVAJ PROGRAM VAZE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA AGENCIJE SA LICENCOM OTP br. 416 /2010

ZA TABELU SA CENAMA KLIK NA CENOVNIK